خرید از دبی

خرید از سایت لجر

خرید از سایت لجر

در این روزهای داغ بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد با دیدن سودهای بالای این بازار، تمایل به ورود در این زمینه دارند. هرچند که دنیای رمزارزها بسیار شیرین و جذاب است، اما برای خرید ارز دیجیتال باید بسیار با احتیاط عمل کرد، چرا که اگر بدون آموزش پا به این بازار بگذارید شاید به جای کسب سود، دچار ضرر های جبران ناپذیری شوید.
یکی از لازمه های خرید ارز های دیجیتالی مانند : بیت کوین ، اتریوم ، کاردانو و …، داشتن کیف پول سخت افزاری است. این کیف پول‌های دیجیتال برای ذخیره رمز ارز های شما به کمکتان می آیند تا دارایی های خود را با امنیت بیشتر ذخیره و نگهداری کنید.

کیف پول‌های سخت افزاری دارای انواع مختلفی هستند. برای مثال:

  • کیف پول معروف سخت افزاری لجر نانو ایکس حدود 100 ارز را می‌تواند ذخیره کند، این کیف پول شبیه فلش مموری است و به صورت بلوتوثی و کابلی به موبایل و لپتاپ شما متصل می شود.
  • کیف پول لجر نانو اس نسخه‌ی قدیمی‌تری از محصولات شرکت لجر است و ظرفیت ذخیره 3 الی 5 را دارد و تنها اتصال با کابل را پشتیبانی می‌کند.
  • کیف پول لجر نانو اس پلاس آخرین ورژن کیف پول سخت افزاری برند لجر می باشد که ظرفیتی بالغ بر 100 ارز دارد و لجر نانو اس پلاس از NFT نیز پشتیبانی می کند. ارز های پشتیبانی شده توسط Ledger Nano S plus همانند لجر ایکس می باشد. Nano S Plus فاقد باطری و بلوتوث می باشد و قیمت لجر نانو اس پلاس در میان Ledger Nano S و Ledger Nano X قرار گرفته است که به نسبت کارایی لجر اس پلاس دارای قیمت منطقی است.

جهت خرید از سایت لجر، به آدرس https://shop.ledger.com مراجعه نمایید. در صورت نیاز به سفارش خرید از سایت اصلی در دبی، از طریق چت واتس اپ در پایین صفحه سایت اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *