دستیار توریست

بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی

این مراکز خرید جزو مراکز بزرگ هستن و واقعا عالین، حتما اومدی دبی اینجاها رو سر بزن، یادت باشه حتما نباید از همشون کلی خرید کنی، میتونی از زیباییها و دکورشون که تو هر فصل و مناسبتی عوض میشن لذت ببری و حسابی کیف کنی.
مراکز خرید زیبای دیگه ای هم هستن که معمولا از اینها کوچکتر هستند و یا در مناطقی هستند که برای توریست رفتنشون شاید سخت باشه، پس به این مراکز اکتفا میکنیم.

دبی مال (The Dubai Mall)

دبی مال یک مرکز خرید بسیار بزرگ در کنار برج خلیفه است که سالانه و روزانه بسیاری از توریستها را از سراسر دنیا جذب میکند، محیطی بسیار زیبا، دیدنی، بهترین برندهای لباس و وسایل و ... برای خرید وجود دارد، انواع رستورانها، مراکز تفریحی، آبشار، آبنمای موزیکال، آکواریوم، سینما و ... برای بازدید عموم در دسترس است.
این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. در این مرکز خرید انواع برندهای معروف دنیا و برندهای کشور امارات و دیگر کشورها وجود دارند و میتوانید انواع لباس، عطر و ادوکلن، وسایل خانه و زندگی، دکوری و ... را از این مرکز خرید درجه یک تهیه کنید، همچنین انواع کافی شاپها، رستورانها و فودکورتها در مرکز خرید دبی مال حضور دارند و اوقات شیرین و خوشمزه ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

تفریحات و سرگرمیهای مختلفی مانند اسکیت روی یخ، سینما، بخش بازی کودکان و .... برای گذراندن وقت وجود دارد.

کفش های راحت بپوشید چون گردش در دبی مال بزرگ، پیاده روی و تفریحات زیادی را برای شما آماده کرده است.

  • خرید انواع برندها از انواع فروشگاه ها از هر نوع کالای پوشاک، خوراک، مبلمان، دکوری، آرایشی، بهداشتی و ...
  • انواع کافه رستورانها، فود کورت و ...
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب با تونل عبوری خیره کننده و هزاران گونه آبزی.
  • آبشار زیبای مصنوعی داخلی
  • پیست یخی دبی در اندازه المپیک
  • سینماهای Reel صفحه ای که یکی از بزرگترین سینماهای جهان هستند
  • شهری برای بچه ها که می توانند نقش بزرگترها را بازی کنند با انواع شغل ها (Kidzania)
  • بازی فوتبال داخل سالن برای 5 تا 15 سال (Play Football at ‘Goal)
  •  بازدید از دینو اسکلت دایناسور 155 میلیون ساله به صورت رایگان
  •  هنر دیجیتال (Infinity des Lumières)
  •  تالار آینه
  •  کارتینگ (EKart Zabeel)
  • ترامپولین (Trampo Extreme)
  •  محوطه بازی والیبال و بسکتبال (Zabeel Sports District)
  • منطقه سرپوشیده بازی برای کودکان خردسال Caboodle ، هر نیم ساعت 70 درهم، می توانید با خیال راحت کودک خود را آنجا بگذارید و مشغول بازی شود
  • شبیه ساز پرواز امارات A380، لذت پرواز شبیه سازی شده، 325 و 375 درهم
  • بخش هیستری، بازسازی کامل یک فیلم ترسناک که برای همه مناسب نیست و افراد بدون بیماری قلبی و ترس دوست از آنجا دیدن کنند از 35 درهم به بالا
  • وی آر پارک و بازیهای مهیج و مجازی و ... از 35 درهم تا 150 درهم
  • محوطه بیرونی دبی مال و دیدن فواره و آبنمای رقصان و موزیکال و دیدن برج خلیفه
  • دیدار از بازار سوق البحار در ورودی کناری آبنما در قسمت بیرونی دبی مال
  • می توانید به برج پارک دبی در کنار دریاچه، نیز بروید و قایق سواری، پیاده روی، عکاسی و دوچرخه سواری کنید
امارات مال (Mall Of The Emirates)

Mall of Emirates یک مرکز خرید بزرگ است که در دبی واقع شده است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است که مساحتی حدود 2.5 میلیون فوت مربع را پوشش می دهد. این مرکز خرید متعلق به مجید الفتیم است و در نوامبر 2005 افتتاح شد.

این مرکز خرید دارای بیش از 630 فروشگاه خرده‌فروشی است، از جمله بوتیک‌های مد سطح بالا، فروشگاه‌های بزرگ، خرده‌فروشی‌های لوازم الکترونیکی و سوپرمارکت‌ها. همچنین بیش از 100 رستوران و کافه و همچنین یک مجموعه سینمایی با 14 صفحه و یک پیست اسکی سرپوشیده به نام اسکی دبی در این شهر وجود دارد.

اسکی دبی یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های مرکز خرید امارات است، زیرا اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است. این پیست اسکی دارای پنج پیست اسکی با دشواری های مختلف، و همچنین یک پارک برفی برای کودکان و تجربه برخورد با پنگوئن ها است.

مرکز خرید امارات همچنین شامل طیف وسیعی از گزینه‌های سرگرمی، مانند مرکز تفریحی سیاره جادویی، مجموعه سینماهای Vox، و پارک ترامپولین سرپوشیده به نام Bounce است.

طراحی این مرکز خرید از معماری خاورمیانه الهام گرفته شده است و دارای یک گنبد مرکزی بزرگ است که در شب برای ایجاد جلوه بصری قابل توجهی روشن می شود. این شرکت جوایز متعددی را برای ابتکارات طراحی و پایداری خود دریافت کرده است، از جمله گواهینامه طلایی LEED برای ویژگی های کارآمد انرژی.

به طور کلی، مرکز خرید امارات یک مقصد محبوب برای مردم محلی و گردشگران است که طیف متنوعی از گزینه‌های خرید، غذاخوری و سرگرمی را در یک مکان مناسب ارائه می‌دهد.

دبی فستیوال سیتی مال (Festival City Mall)

در این مرکز خرید انواع فروشگاه ها و برندهای مطرح دنیا، رستورانها و امکانات تفریحی در خدمت بازدیدکنندگان قرار دارد، فروشگاه بزرگ ایکیا برای خرید لوازم منزل و اداری و آشپزخانه و ... نیز در این مرکز واقع شده است، همچنین قسمت غذاخوری بزرگی در این بخش وجود دارد که غذاهایی با برند ایکیا توزیع می کند. انواع نوشیدنی و میان وعده نیز در دسترس این بخش می باشد.

در بین فروشگاه های این مجموعه نام ایکیا بزرگترین برند لوازم خانگی، سِرِندی پیتی، کافه مشهور نیویورک، هارد راک کافه و فَبیلَند و یک زمین بازی 6 هزار و 500 متری مجهز به بازی های هیجان انگیز به چشم می خورد.

رفتن به فستیوال سیتی مال، مرکز خرید و تفریحی رو به دریای منحصر به فردی که به لطف موقعیت جغرافیایی مناسبش در قلب شهر دبی و خور قرار دارد، تجربه ای جالب خواهد بود. در اطراف این مجموعه رستوران های خوب، مغازه و دو هتل 5 ستاره اینتِرکُنتینِنتال و کِرَون پِلازا قرار گرفته اند.
در مناسبتها و جشنها، در فضای بیرونی و دریاچه، لیزر و نور بسیار باشکوه برپا میشود و معمولا در شبها تبلیغات و لیزر و نورافشانی برپا است.
در زمانهای مختلف جشنها و فستیوالهای زیبا در بخش بیرونی این مال برگزار میشود و مسابقات مختلفی با جوایز باشکوه در جریان است.
از قسمت بیرونی می توانید سوار کشتی یا تاکسی های آبی شوید و به قسمتهای مختلف دبی مانند آتلانتیس، د پالم و دبی مارینا، بر روی آب سفر کنید.

سیتی سنتر مردف (City Centre Mirdif)

این مرکز خرید، یک مرکز محبوب است که در منطقه Mirdif دبی، واقع شده است. در مارس 2010 افتتاح شد و از آن زمان به یک مقصد محبوب برای خرید، سرگرمی و غذاخوری تبدیل شده است.

این مرکز خرید بیش از 196000 متر مربع وسعت دارد و دارای بیش از 400 فروشگاه خرده فروشی، از جمله برندهای بین المللی مد و سبک زندگی مانند H&M، Zara، و Sephora، و همچنین برندهای لوکس مانند Burberry، Cartier، و Versace است. این مرکز خرید همچنین دارای هایپرمارکت کارفور، سینمای مالتی پلکس و انواع رستوران ها، کافه ها و فودکورت ها می باشد.

مرکز شهر مردف به گونه ای طراحی شده است که خانواده پسند باشد و دارای طیف وسیعی از فعالیت ها برای کودکان است، از جمله مرکز سرگرمی سیاره جادویی، منطقه بازی آموزشی Little Explorers و کلوپ کودکان. این مرکز خرید همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام، یک باغ روی پشت بام و یک زمین ورزشی در فضای باز است.

مرکز شهر مردف علاوه بر خرید و سرگرمی، یک مرکز اجتماعی محبوب است که در طول سال میزبان رویدادها و فعالیت‌هایی مانند بازارهای فصلی، نمایشگاه‌های هنری و جشنواره‌های فرهنگی است.

به طور کلی، مرکز شهر مردف، یک مقصد خرید پرجنب‌وجوش و متنوع است که نیازهای طیف وسیعی از بازدیدکنندگان، از خانواده‌های دارای فرزند گرفته تا خریداران لوکس، با انواع خرده‌فروشی، غذاخوری و گزینه‌های سرگرمی را برآورده می‌کند.

سیتی سنتر دیره (Deira City Center)

سیتی سنتر دیره یک مراکز خرید بزرگ است که در قلب دیره، یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین مناطق دبی، واقع شده است. این مرکز خرید متعلق به Majid Al Futtaim Properties، یکی از پیشروترین مراکز خرید و اپراتورهای خرده فروشی در خاورمیانه است.

مرکز شهر دیره به مساحت 1.3 میلیون فوت مربع و دارای بیش از 370 فروشگاه، از جمله برندهای بین المللی و محلی، مانند H&M، Zara، Victoria's Secret، Nike، و Marks & Spencer است. این مرکز خرید همچنین دارای یک هایپر مارکت کارفور، یک سینمای مالتی پلکس، یک مرکز سرگرمی کودکان و یک فودکورت با گزینه‌های مختلف غذاخوری است.

سیتی سنتر دیره علاوه بر خرید و سرگرمی، خدمات مختلفی مانند وای فای رایگان، صرافی، پارکینگ و میز خدمات مشتریان را ارائه می دهد. این مرکز خرید همچنین میزبان چندین رویداد و تبلیغات در طول سال است، از جمله جشنواره های فصلی، اجرای زنده و تخفیف های ویژه.

مرکز شهر دیره با وسایل حمل و نقل عمومی، از جمله متروی دبی، که ایستگاهی مستقیماً به مرکز خرید دارد، به راحتی قابل دسترسی است. این مرکز خرید هفت روز در هفته از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است و به یک مقصد محبوب برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است.

مرکز خرید الغریر سنتر (Al Ghurair Center)

مرکز خرید الغریر یک مرکز خرید واقع در دیره، دبی، است. این مرکز خرید یکی از اولین مراکز خرید در دبی بود و از زمانی که در سال 1981 افتتاح شد، یک مقصد خرید محبوب بوده است. همچنین دارای چندین گزینه غذاخوری از جمله فست فودها و رستوران های نشسته و همچنین سینما است.
این مرکز خرید محبوب ایرانیان نیز می باشد، چون بسیاری از ایرانیان در اطراف دیره هتل رزرو میکنند و این منطقه برای ایرانیان در استفاده از هتل، مرکز خریدها و بازارهای محلی و سنتی محبوب و شناخته شده است.
مرکز الغریر در طول سالیان متمادی تحت چندین نوسازی و توسعه قرار گرفته است تا با عادات خرید در حال تغییر مصرف کنندگان هماهنگی داشته باشد.
این مرکز خرید هم در میان ساکنان محلی و هم گردشگران محبوب است و ترکیبی از برندهای بین المللی و به روز و محلی را ارائه می دهد.
مرکز الغریر علاوه بر خرید، چندین امکانات دیگر از جمله صرافی، دستگاه های خودپرداز و آژانس مسافرتی را نیز ارائه می دهد.
حتما این مرکز خرید را نیز به لیست مراکز خرید خود در دبی اضافه کنید، رستوران ایرانی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

ابن بطوطه مال (Ibn Battuta Mall)

مرکز خرید الغریر یک مرکز خرید واقع در دیره، دبی، است. این مرکز خرید یکی از اولین مراکز خرید در دبی بود و از زمانی که در سال 1981 افتتاح شد، یک مقصد خرید محبوب بوده است. همچنین دارای چندین گزینه غذاخوری از جمله فست فودها و رستوران های نشسته و همچنین سینما است.
این مرکز خرید محبوب ایرانیان نیز می باشد، چون بسیاری از ایرانیان در اطراف دیره هتل رزرو میکنند و این منطقه برای ایرانیان در استفاده از هتل، مرکز خریدها و بازارهای محلی و سنتی محبوب و شناخته شده است.
مرکز الغریر در طول سالیان متمادی تحت چندین نوسازی و توسعه قرار گرفته است تا با عادات خرید در حال تغییر مصرف کنندگان هماهنگی داشته باشد.
این مرکز خرید هم در میان ساکنان محلی و هم گردشگران محبوب است و ترکیبی از برندهای بین المللی و به روز و محلی را ارائه می دهد.
مرکز الغریر علاوه بر خرید، چندین امکانات دیگر از جمله صرافی، دستگاه های خودپرداز و آژانس مسافرتی را نیز ارائه می دهد.
حتما این مرکز خرید را نیز به لیست مراکز خرید خود در دبی اضافه کنید، رستوران ایرانی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

دبی مارینا مال (Dubai Marina Mall)

دبی مارینا مال یک مرکز خرید واقع در منطقه دبی مارینا دبی است و یک مقصد محبوب برای خرید، غذاخوری و سرگرمی است.

مساحت این مرکز خرید تقریباً 390000 فوت مربع است و دارای بیش از 140 فروشگاه خرده فروشی است که طیف گسترده ای از محصولات از جمله مد، زیبایی، لوازم الکترونیکی، جواهرات و اثاثیه منزل را ارائه می دهند. این مرکز خرید همچنین دارای یک سوپرمارکت، یک سینما و یک منطقه بازی کودکان است.

یکی از نقاط برجسته مرکز خرید دبی مارینا موقعیت ساحلی آن است که مناظر خیره کننده ای از مارینا و آسمان خراش های اطراف را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند از یک وعده غذایی یا قهوه در یکی از رستوران ها و کافه های این مرکز خرید لذت ببرند و از مناظر دیدنی لذت ببرند.

این مرکز خرید همچنین به دلیل میزبانی رویدادها و فعالیت های مختلف در طول سال، از جمله نمایش های مد، جشنواره های غذا و نمایش های فرهنگی شناخته شده است.

به طور کلی، دبی مارینا مال یک مقصد محبوب هم برای گردشگران و هم برای افراد محلی است که تجربه خرید و غذاخوری بی نظیری را در یک محیط زیبا در کنار آب ارائه می دهد.

مرکاتو مال (Mercato Shopping Mall)

مرکز خرید مرکاتو یک مقصد خرید محبوب است که در منطقه ساحلی جاده جمیرا دبی، واقع شده است. این مرکز به گونه ای طراحی شده است که شبیه دهکده ای به سبک مدیترانه ای است و ترکیبی از مد، غذا و گزینه های سرگرمی را ارائه می دهد.

این مرکز خرید دارای بیش از 140 فروشگاه خرده‌فروشی است، از جمله برندهای مد بین‌المللی مانند تامی هیلفیگر، کالوین کلاین، و گس، و همچنین برندهای داخلی امارات. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زیبایی را در این مرکز خرید بیابند.

مرکز خرید مرکاتو علاوه بر خرید، طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودها را دارد. این غذاها غذاهای متنوعی از جمله ایتالیایی، ژاپنی و خاورمیانه را ارائه می دهند.

همچنین دارای یک سینما، مرکز سرگرمی خانوادگی مجیک پلنت و مرکز تناسب اندام است که شامل سالن بدنسازی و استخر است.

به طور کلی، مرکاتو مال با معماری به سبک مدیترانه‌ای، گزینه‌های متنوع خرده‌فروشی و غذاخوری و ارائه‌های سرگرمی، تجربه خرید منحصر به فردی را برای بازدیدکنندگان در دبی فراهم می‌کند.

نخیل مال (Nakheel Mall)

از مرکز خرید نخیل در پالم جمیرا دبی دیدن کنید و ترکیبی بی نظیر از برندها، مغازه ها، رستوران ها، فعالیت های تفریحی و سرگرمی های زنده را زیر یک سقف کشف کنید.
بیش از 300 فروشگاه، رستوران، مراکز تفریحی و خدمات، از جمله یک مجتمع سینمایی 15 صفحه‌ای و جاذبه‌های دیگر را در پنج طبقه ارائه می‌دهد.
بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید نخیل، پالم جمیرا خرید کنند، شام و ناهار بخورند و از تفریحات دیگر استفاده کنند.
دسترسی به این مرکز خرید از طریق مونوریل پالم جمیرا با ایستگاه اختصاصی خود امکان پذیر است. یک پارکینگ چند طبقه در سه طبقه نیز وجود دارد.
مرکز خرید Nakheel از طریق جاذبه‌های اصلی خود مانند Palm Monorail به هم پیوسته، The Rooftop و همچنین The View که مرکز خرید را به نمادین‌ترین مناظر دبی متصل می‌کند، تجربه خرید بهتری را ارائه می‌دهد.

دبی هیلز مال (Dubai Hills Mall)

دبی هیلز مال یک مرکز خرید خرده فروشی، تفریحی و سرگرمی است که در دبی، واقع در املاک دبی هیلز، در تقاطع بین الخیل و ام سقیم است.
این مرکز خرید به طور رسمی در هفدهم فوریه 2022 به روی عموم باز شد. این مرکز خرید بخشی از دبی هیلز استیت، یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین توسعه‌های کاربری مختلط EMAAR است.

بیش از 1200 فروشگاه خرده‌فروشی دارد، از جمله دو فروشگاه بزرگ، Galeries Lafayette و Bloomingdale، به همراه بیش از 200 تجربه غذاخوری بین‌المللی و طیف وسیعی از سرگرمی‌ها و جاذبه‌های تفریحی برای خانواده‌ها.

وافی سیتی مال (Wafi City Mall)

این مجموعه شامل یک مرکز خرید، هتل، رستوران، اقامتگاه و یک کلوپ شبانه است. سبک "Wafi City" به سبک مصر باستان است.
این محیط مضمون شامل ستون هایی است که یادآور کارناک، اهرام کوچک و تصاویر فراعنه است.
مرکز خرید دارای برندهای خاص و کار شده هستند و بیشترین خرید در بین بزرگان و ثروتمندان عرب و توریستهای مهم امارات دیده می شود، در مرکز خرید با گشتن در سمتهای مختلف ورودی می توانید به طبقه های بالاتر و متفاوت بروید، همچنین هایپر مارکت کارفور نیز یک شعبه در مرکز خرید وافی سیتی دارد.
رستوران آن سبک مصری بسیار زیبا و با شکوه است، همچنین در ورودی هتل آن، مکانی برای مهمترین میتینگ ها و قرارهای کاری مهم به چشم می خورد که با رد شدن از کنار آن قرارهای کاری و جلسات دو یا چندنفره دیده می شود.

برجمان مال (Burjuman Mall)

مرکز خرید برجمان یک مقصد خرید و سرگرمی محبوب است که در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این یکی از مراکز خرید قدیمی و شناخته شده شهر است که طیف گسترده ای از خرده فروشی ها، غذاخوری ها و گزینه های سرگرمی را هم برای ساکنان و هم برای گردشگران ارائه می دهد.

تاریخچه: این مرکز خرید برای اولین بار درهای خود را در سال 1992 افتتاح کرد و در طول سال ها تحت چندین توسعه و بازسازی قرار گرفته است.

خرید: مرکز خرید BurJuman دارای ترکیب متنوعی از فروشگاه‌ها، از جمله بوتیک‌های مد، برندهای بین‌المللی و لوکس، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، فروشگاه‌های جواهرات و غیره است. خریداران می‌توانند طیف وسیعی از محصولات، از پوشاک و لوازم جانبی گرفته تا لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی را بیابند.

غذاخوری: این مرکز خرید انواع گزینه‌های غذاخوری را ارائه می‌کند، از غذاخوری‌های معمولی گرفته تا رستوران‌های با غذاخوری عالی. بازدیدکنندگان می توانند از غذاهای مناطق مختلف از جمله خاورمیانه، آسیا، اروپا و غیره لذت ببرند.

سرگرمی: مرکز خرید BurJuman گزینه های سرگرمی را برای بازدیدکنندگان در هر سنی فراهم می کند. این مجموعه شامل یک مجموعه سینمایی 14 صفحه ای، یک مرکز سرگرمی خانوادگی و یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان است.

دسترسی: این مرکز خرید به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو BurJuman و پارکینگ های فراوان، به راحتی با ماشین و حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است.

تو همه اینها: الغریر سنتر، برجمان مال، ابن بطوطه مال، دبی هیلز مال، قیمتهای خیلی مناسب تری نسبت به بقیه دارند و برندهای خوبی رو شامل میشن.
برای خرید ارزان برندها هم هرجا در مراکز خرید Brands for less دیدین از فروشگاه دیدن کنید و اجناس برگشتی آمازون یا انبار فروشگاه ها رو اصل و ارزانتر خرید کنید.
گرونترینها هم مارینا مال، نخیل مال، امارات مال و دبی مال هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *