دستیار توریست

چینج کردن پول در دبی

چینج کردن پول در دبی

دبی یکی از زیباترین و متنوع‌ترین مقاصد جهان برای سفر است، برای تغییر پول به واحد درهم یا پول دیگر در دبی، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تبدیل پول، مراجعه به صرافی‌های معتبر است. در شهرهای بزرگ مانند دبی، صرافی‌ها در سراسر شهر گسترش یافته‌اند و مخصوصا در کلیه مراکز خرید که در دبی فراوان هستند و در دسترس هم هستند پیدا میشوند، یکی از معروف ترین صرافی ها و معتبرترین آنها می توان به صرافی الانصاری اشاره کرد.

کافی است مثلا دلار را به آنها بدهید به همراه مدرک شناسایی و ذکر شماره تلفن و پول خود را تبدیل کنید. سالهاست هر دلار با نرخ تبدیل 3.60 تا 3.65 درهم، در امارات مبادله میشود.

توصیه میشود در فرودگاه چینج نکنید و در سطح شهر و یا مراکز خرید به صرافی های معتبر مراجعه کنید، ممکن است درهم بیشتری به دست آورید و در فرودگاه برای شما مبلغ کمتری دست آورد داشته باشد.

در بسیاری از صرافی‌ها، شما ممکن است نیاز به ارائه اسناد شناسایی معتبر داشته باشید. بنابراین، مطمئن شوید که همراه داشتن اسناد شناسایی اصلی مانند گذرنامه، همراه شماست.

بهترین انتخاب ارز برای سفر به دبی، دلار است و در کشور امارات به درهم تبدیل کنید، دقت کنید که اگر به زبان انگلیسی مسلط هستین، حتما چانه بزنید تا با نرخ بالاتری دلار رو به درهم تبدیل کنید.

حواستان باشد اگر معادل بیش از 60 هزار درهم پول نقد یا اشیا و لوازم با ارزش بیش از این مبلغ، با خود بیاورید باید در فرودگاه به مقامات گمرک اعلام کنید و گرنه ممکن است ضبط شود و جریمه آن را نیز باید پرداخت کنید و قطعا برای شما دردسر ساز خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *