اطلاعات عمومی دبی

مجوزهای شرکتی بی نیاز به فضای فیزیکی اداری در امارات

مجوزهای شرکتی بی نیاز به فضای فیزیکی اداری در امارات

مجوزهای شرکتی بی نیاز به فضای فیزیکی اداری در امارات

اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید و مثلا فقط با یک لپ تاپ کلیه کارهای خود را هندل می کنید، حتی اگر ساکن امارات نیستید، می توانید این مجوز را بگیرید.
در واقع، شما می‌توانید بعضی از این مشاغل را بدون حضور فیزیکی خود، در امارات راه‌ اندازی کنید.

این مجوزها نیاز به فضای فیزیکی اداری ندارند:
◀️ مجوز شرکت مجازی دبی
◀️مجوز شرکت مجازی ابوظبی
◀️مجوز تجارت الکترونیک <تاجر ابوظبی>

– مجوز شرکت مجازی دبی: برای شهروندان و ساکنان مالیاتی ۱۱۲ کشور در سراسر جهان، شما می توانید یک تجارت آنلاین ثبت شده در دبی را ثبت و مدیریت کنید، حتی اگر مقیم کشور امارات نباشید، یا به طور فیزیکی در این کشور حضور نداشته باشید.

– مجوز مجازی ابوظبی: برای سرمایه گذاران غیر مقیم که می خواهند از هر کجای دنیا برای فعالیت در ابوظبی اقدام کنند. این مجوز مجازی ۱۳ بخش اقتصادی را پوشش می‌دهد و همچنین، در صورت درخواست شرکت LLC یا همان شرکت مسئولیت محدود یا مالکیت انحصاری، می‌توانید به طور صد در صد مالک شرکت باشید.

– مجوز تجارت الکترونیک <تاجر ابوظبی>: اگر مقیم امارات هستید و می‌خواهید محصولاتی را در رسانه‌های اجتماعی یا یک تجارت آنلاین به فروش برسانید، باید برای مجوز تجارت الکترونیک تاجر از ADDED درخواست دهید و از بیش از هزار فعالیت تجاری که توسط ADDED تأیید شده است درخواست خود را بدهید.

نکته درباره مجوزی دیگر

به غیر از مجوزهای ذکر شده، (مجوز استدامه دبی) نیز وجود دارد و بسیاری از مشاغل می توانند برای اجاره مجازی در دبی درخواست دهند که شرکت خود را بدون فضای فیزیکی اداری، راه اندازی کنند و برای شرکتهای کوچک با کارمندان کم مناسب خواهد بود.
با این مجوز می توان یک فضای اداری مجازی از یک مرکز تجاری اداری، که مجوز دارند دسترسی گرفت و پرداخت اجاره انجام نخواهد شد و از کلیه امکانات رفاهی و خدماتی یک دفتر فیزیکی نیز برخوردار خواهند بود و در واقع شرکت یک آدرس و صندوق پستی و مکان مشخصی با اتاق پذیرش و میتینگ است ولی کار می تواند از هر جایی به صورت آنلاین انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *