اطلاعات عمومی دبی

پرداخت هزینه پارکینگ دبی از طریق پیامک

پرداخت هزینه پارکینگ دبی از طریق پیامک

پرداخت هزینه پارکینگ دبی

هزینه پارکینگ خود را در دبی می توانید از طریق پیامک پرداخت کنید که mParking نامیده می شود، یک سرویس الکترونیکی ارائه شده توسط RTA برای پرداخت هزینه بلیط پارکینگ از طریق تلفن همراه افرادی که می خواهند در پارکینگ های دبی، پارک نمایند.

نحوه پرداخت :
اجازه دهید برای شما مثالی بزنیم که پس از اتمام کار، پیامک شما چگونه باید باشد : (C54321343C1) که در آن “C54321” شماره پلاک شما، “343C” در منطقه و “1” مدت اعتبار بلیط پارکینگ است.
با کمک تابلوی نارنجی پارکینگ پولی که در مسیر پیاده رو قرار گرفته است، می توانید منطقه پارکینگ را شناسایی کنید.

جنبه دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که زمانی که در منطقه A پارک می کنید، می توانید یک بلیط پارکینگ با مدت زمان 30 دقیقه انتخاب کنید که در آن می توانید مدت زمان پیامک خود را به صورت 0.5 و 0.50 بنویسید. 0.5، 0.50، 30 دقیقه.
مثلا : C54321343A0.5
اما باز هم، این فقط برای منطقه A ‌اعمال می شود.

برای وسایل نقلیه ای که در دبی ثبت نام نکرده اند، قالب کمی متفاوت است که در آن باید پیشوند امارات یا کد کشور ذکر شود:

به عنوان مثال، قالب SMS برای ابوظبی :
AUH1454321343A1

قالب SMS برای شارجه :
SHJ254321343A1

هنگامی که پیام شما به دقت تنظیم شد، می توانید پیامک را به 7275، ارسال کنید. مدت کوتاهی پس از ارسال پیام، یک کد تایید دریافت خواهید کرد که نشان می دهد آیا تراکنش موفقیت آمیز بوده است یا خیر و این بستگی به این دارد که آیا زمان مکالمه کافی یا موجودی پیامک روی تلفن خود داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی mParking‌ این است که 10 دقیقه قبل از انقضای بلیط پارکینگ، یک پیامک یادآوری دریافت خواهید کرد.

همیشه می توانید اعتبار بلیط پارکینگ خود را با پاسخ دادن به پیام متنی با “Y” تمدید کنید، این به طور خودکار بلیط پارکینگ را برای همان بازه زمانی تمدید می کند. برای تغییر مدت بلیط پارکینگ باید پیامک جدید تهیه و ارسال شود.

اگر موتور سوار می شوید، می توانید از خدمات الکترونیکی mParking با همان قالب با پیشوند “B” در ابتدای آن استفاده کنید، به عنوان مثال :
BAUH1412345335A1

پرداخت هزینه پارکینگ دبی با توجه به منظقه پارکنیگ و مدت زمان بلیط پارکینگ کسر خواهد شد. علاوه بر آن 0.30 درهم به عنوان هزینه پیامک کسر می شود. اگر می خواهید از هزینه های پیامک اجتناب کنید، می توانید از سیستم پارکنیگ داخلی در برنامه هوشمند RTA استفاده کنید.
حساب خود را از طریق mPay، nol یا ePay شارژ کنید. این برنامه برای پرداخت بلیط پارکینگ و همچنین تشخیص پارکینگ و سوابق معاملات گذشته مفید است.

استفاده از این برنامه همچنین به کسب امتیاز وفاداری کمک می کند، که می تواند به عنوان موجودی اضافه شده به کارت های نول و تخفیف در کوپن های الکترونیکی برای طیف گسترده ای از کافه ها، رستوران ها و قروشگاه ها در اطراف دبی مورد استفاده قرار گیرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *