زندگی در دبی

آتش بازیهای رمضان دبی 2024

آتش بازیهای رمضان دبی 2024

آتش بازیهای رمضان دبی 2024

باشروع رمضان منتظر باشید …..

📍Al Seef / السیف

روزهای جمعه ۲۲ مارچ ( 3 فروردین 1403 ) تا یکشنبه ۲۴ مارچ ( 5 فروردین 1403 )، ساعت 22

السیف یک مقصد گردشگری در ساحل خور دبی است که توسط شرکت هلدینگ مراس با چندین پروژه در سطح شهر ساخته شده است.

این منطقه ساحلی امکانات، ساختمان‌ها و خدمات مدرن امروزی را با فرهنگ، تاریخ و سنت امارات در هم آمیخته و با استفاده از طرح‌هایی که تاریخ دبی را به تصویر می‌کشند بازدیدکنندگان را به گذشته می‌برد.

این منطقه همچنین به اولین منبع امرار معاش در دبی ادای دین می‌کند؛ خور دبی روزگاری مرکز صید مروارید بوده و در ابتدا همین صنعت باعث پیدایش شهر دبی شده است.

اگر برای تفریح، سرمایه گذاری یا مهاجرت، قصد سفر به دبی رو داری، پیج اینستاگرام رو از دست نده، با وسواس زیادی اطلاعات مهم برای شما تهیه شده

📍Bluewater Island / بلوواترز

در بلوواترز و JBR از جمعه ۱۵ مارچ (25 اسفند 1402) تا یکشنبه ۱۷ مارچ (27 اسفند 1402) و جمعه ۲۹ مارچ (10 فروردین 1403) تا یکشنبه ۳۱ مارچ (12 فروردین 1403)، ساعت 22

جزیره بلوواترز در دبی در منطقه دبی مارینا واقع شده است. این جزیره که به صورت مصنوعی ساخته شده است شامل هتل های لوکس، سواحل زیبا و دیدنی، تفریحات آبی بی نظیر، امکانات تفریحی فوق العاده، مجتمع های مسکونی،‌ مراکز خرید و… می شود. یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی که در بلو واترز دبی واقع شده است چشم دبی است.

📍Dubai Festival City Mall / دبی فستیوال سیتی مال

از جمعه ۵ آوریل (17 فروردین 1403) تا یکشنبه ۷ آوریل (19 فروردین 1403)، ساعت 22

دبی فستیوال سیتی یک مجموعه مدرن، زیبا و در عین حال بزرگ است که مجموعا فضایی به اندازه ۵.۲ میلیون متر مربع را در اختیار فضاهای مختلف این مجموعه قرار داده است. مجموعه دبی فستیوال سیتی شامل خلیج فستیوال، مرکز خریر، مکان نمایش ایمجین (IMAGINE) و چند بخش کوچک و بزرگ دیگر می‌شود و جدا از فروشگاه‌های متعدد در داخل فضا، غرفه‌هایی در محیط روباز نیز دارد که شب‌ها به شکل یک بازار عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *