تفریح در دبی

غرفه ایران در گلوبال ویلیج

غرفه ایران در گلوبال ویلیج

گلوبال ویلیج دبی امسال با امکانات و غرفه های جدید بازگشایی میشود و شش ماه از تاریخ 25 اکتبر باز خواهد بود، می توانید با پرداخت ورودی 25 درهم و یا خرید آنلاین 18 تا 22.5 درهم وارد شوید.
غرفه های آن عبارتند از امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، بحرین، کویت، افغانستان، آفریقا، آمریکا، چین، مصر، اروپا، هند، ایران، عمان، ژاپن، کره جنوبی، لبنان، مراکش، پاکستان، فلسطین، سوریه، تایلند. ترکیه، یمن و روسیه.

Road of Asia

جاده آسیا تجربه جدیدی در این پارک است که در آن فرهنگ ها و سنت های متنوع یکی از پرجمعیت ترین قاره های جهان به نمایش گذاشته می شود، محصولات 100 درصدی معتبر از سریلانکا، اندونزی، کامبوج، مالزی، برونئی، لائوس، هنگ کنگ، تایوان، ویتنام، نپال، بوتان، میانمار و فیلیپین را به مهمانان ارائه می دهد. “جاده آسیا” یک خیابان عابر پیاده جدید است که دارای 43 کیوسک از 13 کشور آسیایی است که در غرفه ها نمایش داده نمی شوند.

بالن سواری Balloon Ride

سواری با بالون هلیومی بازدیدکنندگان را در ارتفاع 200 فوتی از سطح زمین بلند می کند و منظره 360 درجه پرنده از پارک و خط افق دبی را ارائه می دهد. 20 نفر در هر سنی.

خانه ترس House of Fear

خانه ترس در دهکده جهانی به عنوان ترسناک ترین خانه جن زده در منطقه شناخته می شود، این کانسپت ترسناک با مساحت 660 متر مربع، از جدیدترین فناوری انیماترونیک ایالات متحده برخوردار است.

آزمایشگاه حفار Diggers Lab

جوانان می توانند برای لذت بردن از این فعالیت سرگرم کننده سرگرمی، کلاه ساختمانی بر سر بگذارند. تجربه حفار هیدرولیک به کودکان این امکان را می دهد که با استفاده از حفارها، دامپرها و سایر ماشین آلات ساختمانی کنترل را در دست بگیرند.

Ripley’s Believe It or Not! Odditorium

با بیش از 200 نمایش باورنکردنی و باورنکردنی از سرتاسر جهان، این سالن دارای تعدادی نمایشگاه جدید، و همچنین یک لابی ارتقا یافته و پیشنهادات خرده فروشی جدید است.

گزینه های غذاخوری

بیش از 50 غذای جدید به همراه بیش از 200 رستوران، کافه و گزینه غذاهای خیابانی از جمله غذاهای موجود در فروشگاه هستند. در یک مفهوم جدید غذاخوری، غذاخوری‌ها با تماشای مناظر و صداهای دریاچه اژدها، از لذت‌های سراسر جهان لذت می‌برید.
یک بازار شناور با الهام از آسیا همه چیز را سرو می‌کند، از کاسه‌های بخارپز رامن اندونزیایی و فو ویتنامی گرفته تا گریل‌های تند مالزیایی و کوفته‌های کره‌ای. انواع غذاهای مختلف هندی نیز در دسترس است.

با اتوبوس چه جوری بریم؟

  • مسیر 102: از ایستگاه اتوبوس الرشدیه در فواصل زمانی 60 دقیقه ای.
  • مسیر 103: از ایستگاه اتوبوس اتحادیه با فرکانس 40 دقیقه.
  • مسیر 104: از ایستگاه اتوبوس الغبیبه هر 60 دقیقه.
  • مسیر 106: هر 60 دقیقه از ایستگاه اتوبوس مال امارات.

با ماشین : دهکده جهانی در خیابان شیخ محمد بن زاید (E311) خروجی 37 واقع شده است.

 

 

شاید این مطالب هم برای شما جالب باشد :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *