گردشگری امارات, تفریح در دبی

مرکز خرید امارات مال

مرکز خرید امارات مال

Mall of Emirates

یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ دبی هست و از نظر من خیلی لوکس هست و معماری زیبایی داره، حتی به نظر شخصی خودم خیلی از داخل دبی مال زیباتره، چون اکثرا دبی مال رو بهترین مال دبی میدانند، به طرز زیبایی در برخی قسمتها کلیه برندهای مطرح و درجه یک دنیا دور هم جمع شدند و تمامی ویترینها رو به صورت سراسری پوشش میدهند، رستورانی مجلل و باشکوه هم در وسط این برندها در طبقه پایین دیده میشه و جای خیلی قشنگی برای عکاسی هم هست. در این مال می توانید با انواع برندها آشنا بشید، کافه رستورانهای زیبا و معروف برید و خلاصه کلی تفریح کنید ولی اگر دنبال جای قیمت مناسب برای خرید هستید در این مال چیز قیمت مناسبی پیدا نمیشه و با توجه به برند بودن اکثر اجناس بهتره با جیب پر برید ولی حتی اگر به عنوان فقط یک گردشگر میرید، حتما بهتون پیشنهاد میکنم و اصلا از دست ندید و از زیباییها و لوکس بودن این مال لذت ببرید.
اسکی سرپوشیده دبی در این مال وجود داره و بسیار زیباست و میتونید اسکی کنید، زمستان را تجربه کنید، به پنگوئن ها غذا دهید و کلی برف بازی کنید.
از بزرگترین سینمای دبی، انواع فروشگاه ها، رستوران ها، اسکی، فودکورت و خرید از کارفور در این مال میتوانید استفاده کنید. از طریق مترو به راحتی میتونید به امارات مال برید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *