زندگی و تفریح در دبی

بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی

برخی بهترین کلاب های ایرانی در دبی

🔹Wild Wadi Water Park

پارک آبی وایلد وادی: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر، پذیرش عمومی از 269 درهم، مقیم 189 درهم و کودکان کمتر، در نزدیکی برج العرب در جمیرا واقع شده است. با مترو در ایستگاه مترو Mall of the Emirates پیاده شوید و یک تاکسی به مقصد بگیرید.

🔹Legoland Water Park

پارک آبی لگولند: از پنجشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح باز است و تا ساعت 6 بعد از ظهر بسته می شود. چهارشنبه ها تعطیل است. بلیط از 295 درهم و بلیط ترکیبی با موشن گیت 355 درهم. در پارک ها و استراحتگاه های دبی در نزدیکی جاده شیخ زاید واقع شده است. در ایستگاه مترو ابن بطوطه پیاده شوید و با اتوبوس یا تاکسی به لگولند برسید.

🔹Aquaventure Water Park

پارک آبی آکواونچر: همه روزه از ساعت 9:15 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز است. بلیط برای بزرگسالان 299 درهم و برای کودکان 249 درهم است. در آتلانتیس، نخل در جمیرا واقع شده است. می توانید با مونوریل پالم به آنجا بروید. هیچ ایستگاه مترو در این نزدیکی وجود ندارد.

🔹 Laguna Water Park

پارک آبی لاگونا: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. بلیط از 250 درهم شروع می شود. شما می توانید وسیله نقلیه شخصی خود را ببرید زیرا جای پارک در دسترس است. خدمات اتوبوس عمومی نیز به مقصد موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *