زندگی و تفریح در دبی

دبی هیلز مال

دبی هیلز مال

دبی هیلز مال

مرکز خرید دبی هیلز که در طول تقاطع خیابان الخیل و خیابان ام سقیم دبی قرار گرفته است، این مرکز خرید در بهمن 1400 تاسیس شده است و همچنان مانند اکثر مالهای دبی برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است، بزرگترین پرده نمایش خاورمیانه سینما روکسی در این مال واقع شده است، برای خرید، می توان به سفورا (برای خرید عطر و لوازم آرایشی) ، دایسو (برای خرید لوازم خانگی و …) ، شرف دی جی (برای خرید لوازم الکترونیکی) و برندهایی مثل زارا ، مایکل کورس ، اچ اند ام ، پوما ، ماسیمو دوتی ، کارل لاگرفلد ، لیوایز و کانورس برای خرید لباس و کیف و کفش اشاره کرد.
انواع رستورانهای مختلف در این مال وجود دارد ولی اگر دنبال خاص ترین ها هستید، به رستوران های سی زد ان بوراک برگر، میابی سوشی و یا کافه تیم هورتونز سر بزنید.
امکانات تفریحی، یک ترن هوایی سرپوشیده و یک ادونچر پارک برای کودکان بالای 3 سال وجود دارد که البته بقیه اعضای خانواده را نیز سرگرم می کند.
امکانات مختلفی نظیر زمین های بسکتبال ، والیبال ، میزهای پینگ پنگ و زمین های تنیس را در خود جای داده است و علاوه بر این ها فضاهای خوبی برای پیک نیک کردن دارد. فعلا نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید دبی هیلز، ایستگاه مترو مال آف امارات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *