زندگی و تفریح در دبی

منطقه هنری القوز

منطقه هنری القوز

منطقه هنری القوز (Al Quoz Art District)

گالری‌های هنری، بوتیک‌های مستقل، کافه‌های هیپستر و رویدادهای اجتماعی – فرهنگ زیادی برای کشف صمیمانه در این محله صنعتی وجود دارد.
منطقه صنعتی القوز، با ردیفی از انبارها و کارخانه ها، یک مقصد گردشگری بعید به نظر می رسد. با برخی از انبارها که دوباره به گالری های هنری، استودیوهای عکاسی بوتیک و فضاهای اجرا تبدیل شده اند.

شکلات‌سازهای خانگی، فروشگاه‌های هدیه پایدار، پارک‌های ترامپولین و برشته‌های قهوه، همگی اخیراً در فضاهای بازسازی‌شده ظاهر شده‌اند و طبیعتاً، بیش از چند کافه وجود دارد که غذاهای مبتکرانه در فضاهای شلوغ سرو می‌کنند (یک کافه مورد علاقه Tom & Serg یا Nightjar در خیابان Alserkal است).
در قلب این محله خلاق، خیابان آلسرکال قرار دارد، می توانید هیجان انگیزترین هنرمندان تثبیت شده و نوظهور منطقه را کشف کنید. یک نمایش فیلم مستقل را ببینید، در یک کلاس نقاشی شرکت کنید یا حتی به جمع شیک پوش در یکی از مهمانی های پرشمار و رویدادهای پاپ آپ آخر شب بپیوندید.
در The Courtyard، جایی که برخی از کارآفرینان شهر در آن فروشگاه راه اندازی کرده اند، حال و هوای اجتماعی بیشتری وجود دارد. این مکان که در دهه 1990 ساخته شده است، مکانی قابل توجه است – دو دروازه ساده رو به جاده اصلی است، در حالی که یک حیاط در بین 10 ساختمان با طرح های مختلف که معماری خلیج را منعکس می کند، به هم متصل می شود.
این پروژه عشق به بنیانگذار و معمار داریوش زندی است. در داخل، فروشگاه‌های هدیه عجیب و غریب، بوتیک‌هایی که سوغاتی‌های دست‌ساز می‌فروشند، گالری‌های هنری پررونق، و حتی یک تئاتر کوچک وجود دارد که استعدادهای جدید را معرفی می‌کند.

نمایشگاه ها و فستیوال های مختلف در این منطقه برگزار می شود، می توانید به وب سایت مراجعه کنید.
alserkal.online/event/quoz-arts-fest

اگر از مترو دبی استفاده می کنید، در ایستگاه نور بانک پیاده شوید و تاکسی بگیرید.

لینک این مطلب در اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *